Dienstag, 3. Oktober 2017

Purple Glitter Gradient!

Hallo :)

heute gibt's mal wieder ein Lebenszeichen von mir :-p
Erinnert Ihr Euch noch an das blaue Design, das ich zur Hochzeit meiner lieben Freundin Shelly auf den Nägeln hatte? Heute gibt's dasselbe Design in lila :)
 

Lackiert habe ich:

Base Coat von Rival de Loop young
Zwei Schichten Colors by Llarowe - You Sexy Thing
Glitter Gradient mit losem Glitzer von Creativ Arts
Top Coat von Aldi








Das Vorgehen war dasselbe wie immer - erst die farbige Basis lackieren, draufhin den losen Glitzer mit etwas Klarlack mischen und das dann wie einen Glitzertopper lackieren. Ich mag solche Glitter Gradients wirklich gerne. Das blaue fand ich technisch etwas besser, das lilane hat mir aber auch sehr gut gefallen.

So, und jetzt bin ich schon wieder weg, Flashdance läuft :-p


Liebe Grüße,
Eure Nicki


__________________________


Hi lovelies,

yep, I'm still alive :-p. Today I've got some new design to share with you. Do you remember the blue mani I had on my nails for the wedding of my dear friend Shelly? Today's design is the same, but this time I decided to use a purple polish!

I started with two coats of Colors by Llarowe You Sexy Thing. Then I mixed some loose purple holo glitter in clear polish and applied it like a glitter top coat. I really like glitter gradients. I think the blue one turned out better, but I loved this one anyways. You Sexy Thing is such a georgeous colour!

How do you like it?

Kommentare:

  1. Hello and welcome back. You choose to show us a very elegant mani, I like everything about it!

    AntwortenLöschen
  2. Welcome back, too! Missed your holographic creations, I hope you are well :) I love this in purple! I loved the blue since its my fave colour but somehow the purple is winning!

    AntwortenLöschen
  3. love the purple holo gradient. Gorgeous :)

    AntwortenLöschen