Samstag, 31. Dezember 2016

New Year's Eve Nail Art!

Hallo :)

der letzte Tag des Jahres! Wahnsinn, wie schnell die Zeit vergeht :O. Bevor wir jetzt langsam alle anfangen, zu feiern, gibt es noch schnell mein Design für heute Abend :)
 

Lackiert habe ich:

Base Coat von Rival de Loop young
Eine Schicht SensatioNail - Take Black The Night
Holo-Puder vom Born Pretty Store (item nr. 33256)
Eine Schicht Rival de Loop young - Nail Agent Peel Off Base
Stamping mit essence - stamp me! black und ÜberChic Beauty - Collection 11 plate 03
Top Coat von Aldi









Ich habe lange überlegt, was ich heute lackieren soll und mich letztendlich entschieden, mal wieder mein Holopuder herauszuholen. Weil ich Gel-Nagellack immer noch nicht so recht über den Weg traue, habe ich mit einer Schicht des schwarzen Peel-Off-Lacks von SensatioNail begonnen. Darauf habe ich mit dem Finger das Holo-Puder vom Born Pretty Store gerieben. Ich habe es vor einer Weile gekauft weil ich wissen wollte, wie es sich im Vergleich zum doppelt so teuren Puder von Dance Legend schlägt. Bei letzterem kommt mir der Effekt ein wenig intensiver vor, aber grundsätzlich ist auch das Puder vom Born Pretty Store toll (der Effekt ist übrigens wesentlich stärker als auf den Fotos, aber meine Kamera war mit so viel Holo-Power überfordert :'D). Um das Puder zu fixieren habe ich danach eine Schicht der durchsichtigen Peel-Off-Base von Rival young lackiert, die es vor einer Weile mal in einer LE zu kaufen gab (regulärer Top Coat zerstört den Effekt leider - mit einer Schicht Peel-Off-Base dazwischen ist er aber kein Problem :) ). Zum Abschluss gab es noch das Stamping, weil mich das Muster entfernt an Feuerwerk erinnert. Ich mag mein Design sehr gerne, da muss das neue Jahr doch gut beginnen :D Was meint Ihr?

Ihr Lieben, ich wünsch Euch einen guten Rutsch ins neue Jahr! Ich hoffe Ihr habt eine schöne Feier und wir lesen uns nächstes Jahr wieder :)

Liebe Grüße,
Eure Nicki


_________________________



Hi lovelies,

it's the last day of the year, still can't believe it :O before we all slowly start celebrating I'll quickly show you my New Year's eve Nail Art :)

For quite some time I thought about what I should paint today and finally decided to my holo powder. Because I'm still not sure about wheather I should trust gel nail polish, I started with one coat of the black peel-off polish from SensatioNail. After that I rubbed the Holo powder from Born Pretty Store (item nr. 33256) on it. I bought it a while ago because I wanted to know how it is compared to the twice as expensive powder from Dance Legend. The effect of the DL is a little more intense, but the powder from Born Pretty Store is great, too (the effect is by the way much stronger than in the photos, but my camera was overwhelmed with so much holo-power: 'D). In order to fix the powder, I then painted a layer of the transparent Peel-Off-Base by Rival young, which was available a while ago in a LE (regular Top Coat destroys the effect unfortunately - but with a layer of peel-off-base in betweenit is no problem :)). To complete my mani I added a stamping from the ÜberChic Collection 11 plate 03, because the pattern reminds me of fireworks. I like my design very much, so I guess the new year has to start well: D What do you think? Do you like my mani?

I wish you a happy new year and I hope you have a lovely evening tonight ♥

Kommentare:

  1. Happy New Year to you sweetie! :D I hope you have a fantastic 2017. This is absolutely gorgeous as always, I have no idea how you capture holo's so well but your photograpghs are always incredible! xx

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you my dear, I wish the same for you ♥
      Thank you :D to be honest, I don't really know it, too :D sometimes it works great and sometimes I can do whatever I want, it just doesn't work :D guess it's luck ^^

      Löschen
  2. I LOOOOVE your mani, it has that big WOW effect on me. These holo effect powders are just amazing and I hope that someday they can be used on regular nail polishes too :)Have a great new year!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you my dear ♥
      Yeah that would be great! Applying them on peel-off base is ok, but regular polish would be much easier!

      Löschen
  3. wow. its amazing. The holo effect is so beautiful :D

    AntwortenLöschen
  4. Sehr schick, meine Liebe! :) Und frohes Neues!

    AntwortenLöschen
  5. Frohes neues Jahr! Deine Nägel sehen wahnsinnig schön aus ♥

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ohh, dankeschön ♥
      Ich wünsche Dir auch ein frohes Neues :)

      Löschen
  6. I think it looks awesome!! Love that holo!

    AntwortenLöschen
  7. Love the holo powder and the stamping! This is really stunning :) happy new year!

    AntwortenLöschen